Látványos kacsafarok a felmérgesített új BMW M2-n
Íme a megoldás azok számára, akik a gyári M2-esek megjelenését kicsit túl visszafogottnak találják.
Íme a megoldás azok számára, akik a gyári M2-esek megjelenését kicsit túl visszafogottnak találják.
A kiváló 3 literes 6 hengeres turbómotorban a jelek szerint sikerült még találni néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Idén sem unatkoztunk: az elmúlt tizenkét hónapban több tucat tesztautót próbáltunk ki hosszabb-rövidebb ideig, közülük válogattuk össze azokat, amelyek a legmélyebb nyomot hagyták bennünk.
A 748 lóerős teljesítmény brutálisan hangzik, de gyorsan hozzá kell tennünk, hogy az XM Label Red 2,8 tonnát nyom a mérlegen.
Nagyobb leszorítóerő, kisebb rugózatlan tömeg és komolyabb teljesítmény jellemzi az AC Schnitzer újdonságát.
Alacsony építési mód, látványos kupéforma, erős 6 hengeres motor, hátsókerék-hajtás és akár kézi kapcsolású váltó. Meghajtottuk a BMW M GmbH utolsó őszinte benzinmotoros sportmodelljét, a hibrid hókuszpókusz nélküli vadonatúj M2-t.
A 3 literes soros 6 hengeres benzinmotor nyomatéka bőven meghaladja a 800 Nm-t.
Az M2 már alaphelyzetben sem nevezhető unalmasnak, hát még ebben az új verziójában.
Aki ilyen BMW-t keres, már most sem válogathat nagyon.
A 3 literes 6 hengeres motorban találtak még 210 eddig szunnyadó lóerőt.
2023-ban érkezik többek között az elektromos iX1, az első kombi M3 és az akár 748 lóerős XM szabadidő-autó.
6 hengeres motorral, kéziváltóval és hátsókerék-hajtással támad a bajor gyártó kompakt újdonsága.
Ilyen az, amikor egy kocsi automata váltós kivitele olcsóbban hazavezethető, mint a manuális egységgel szerelt verzió.
Beárazták a 2-es kupé legsportosabb kivitelét, a 460 lóerős új M2-t.
Van megoldás arra az esetre, ha valaki esetleg kevesli a remek 6 hengeres biturbó motor 460 lóerős teljesítményét.
Néhány kiegészítő megrendelésével minden korábbinál agresszívabb külsőt kaphat a kis M2-es sportkupé.
A bajor gyártó utolsó hibrid rásegítés nélküli M-es modelljéből várhatóan CS/CSL kivitel is érkezni fog.
Hamarosan hivatalosan is bemutatkozik a bajor gyártó utolsó tisztán benzines, hibrid technika nélküli M-es modellje.
A fedélzeti kamerás videó tanúsága alapján a vadonatúj M2 abszolút nem szenved erőhiányban.